Kérdése van egy termékről?

Hívjon bátran: +36 30 460 73 61

Vagy írjon e-mailt: info@pethouse.hu

Ászf – Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.pethouse.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév Székhely Adószám Cégjegyzék szám Kibocsájtó illetékes igazgatóság Szerződés nyelve Elérhetőség Telefon
Mandalavet Kft. 4100 Berettyóújfalu, Radnóti u. 12. 26350051-2-09 09-09-029782 NAV Közép-magyarországi

Regionális Igazgatósága

Magyar info@pethouse.hu 06 30 460 7361

Cégnév: Mandalavet Kft.

Székhely: 4100 Berettyóújfalu, Radnóti u. 12.

Adószám: 26350051-2-09

Cégjegyzék szám: 09-09-029782

Kibocsájtó illetékes igazgatóság:

NAV Közép-magyarországi Regionális Igazgatósága

Szerződés nyelve: Magyar

Elérhetőség: info@pethouse.hu

Telefon: 06 30 460 73 61

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A www.pethouse.hu webáruházban kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók: Kutyáknak, Macskáknak, Haszonállatoknak, Egzotikus állatoknak, Bulldog tenyésztés. A megjelenített termékek futárszolgálattal házhoz szállítással rendelhetők meg.

 

Megbízható bolt program (arukereso.hu)

A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

Személyes átvételre egyenlőre nincs lehetőség

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, tehát minden esetben bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A megrendelés fizetési kötelességgel jár.

A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül és a vásárlásnak sem feltétele az érvényes regisztráció. Amennyiben regisztrál, legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítania és bejelentkeznie a regisztrációkor megadott e-mail címmel vagy felhasználónevével.

Új regisztráció csak új e-mailcím megadásával fogad el a rendszerünk.

A regisztrációkor megadott felhasználónév nem változtatható meg a későbbiekben. A legközelebbi bejelentkezésekkor vagy a felhasználónevét vagy a regisztrációkor megadott e-mailcímét és a jelszót kéri a rendszerünk. Ha elfelejtette jelszavát, új jelszót kérhet.

A bejelentkezés után vagy az adataim menüpontban vagy a pénztárban lehetősége van az adott rendeléshez kapcsolódóan megváltoztatni mind a szállítási, mind a számlázási címét, telefonszámát és nevét is, illetve a pénztárnál másik (a regisztrációnál megadottól eltérő) e-mailcímet is adhat meg, ahová a rendelés visszaigazolást kéri.

A legközelebbi bejelentkezésnél az utolsó belépéskor vagy rendeléskor megadott vagy megváltoztatott adatai lesznek az alapadatok, melyeket a rendszer a pénztár oldalon az új rendeléséhez rendel (tehát a regisztrációkor megadott adatai – e-mailcím, telefonszám, szállítási és számlázási cím és név – mindig az utolsó módosítással felülíródnak és azok lesznek az alapértelmezettek. Kérjük, hogy ezért minden esetben a pénztárnál ellenőrizze az adatait.

A megrendelések feldolgozása

A www.pethouse.hu webáruházában leadott rendeléséről azonnal egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt kap.

A megrendelések feldolgozása (azaz előkészítése és átadása a futárnak) munkanapokon történik 15 óráig.

A visszaigazoló levél megküldésén kívül csak abban az esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termékből nincs készletünk és ezért csak később tudjuk a rendelést teljesíteni, vagy ha a szállítási és számlázási adatait szükséges egyeztetnünk.

Amennyiben házhoz szállítást kért, amint feldolgoztuk a rendelést és átadtuk a futárcégnek, erről e-mailben értesítjük (leghamarabb a rendelés leadásának és visszaigazolásunk napján, legfeljebb 2-4 munkanapon belül). A futárcég az átadott csomagokat 1-2 munkanapon belül kézbesíti (azaz leghamarabb a csomag futár részére történő átadását követő munkanapon).

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Részben történő teljesítés esetén a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Rendelés Menete


Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket vagy termékeket és helyezze azokat a kosárba.

Kattintson a “Pénztár” menüpontra, és ott adja meg adatait a rendelés leadásához.

Amennyiben “Előre utalást” választott, úgy kérjük fizesse be számlánkra a rendelés összegét.

Rendelését a feladástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez is kapja!

Rendelés menetének bővebb leírása

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Kosár frissítése” gombot.

Nyomja meg a „Folytatás a pénztárhoz” gombot. A pénztárban láthatja a megrendelését, itt válassza ki a szállítási/fizetési módot, majd adja meg a szállítási és számlázási adatokat, illetve a fiók létrehozásához szükséges adatokat.

Amennyiben már korábban regisztrálta magát vagy vásárolt nálunk, akkor adja meg a belépési adatokat. Így be tud lépni, s ekkor a számlázási és szállítási adatait rendszerünk automatikusan felhozza. Mindig az utoljára megadott adatokat hozza fel a rendszer, tehát azokat, amelyeket utolsó megrendelése alkalmával írt be vagy amelyeket legutóbbi alkalommal az Adataim menüpontban esetleg módosított. Ezért kérjük, hogy minden esetben gondosan ellenőrizze ezeket az adatokat, mielőtt elküldi a rendelést.

A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges. *

Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: speciális igényt a szállítással kapcsolatban, stb.)

E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A pénztárnál megadott e-mailcímre fogjuk az e-mailt küldeni. (Ez eltérhet a korábban a regisztrációnál megadott e-mail címétől.) A beérkezett megrendelésének elkészültéről és futárnak való átadásáról e-mailben értesítjük.

Külön csak abban az esetben értesítjük, ha nem tudjuk a legközelebbi alkalmas napon kiszolgálni a termékből készlethiány miatt vagy más okból.

Tájékoztatjuk vevőinket, hogy a megrendelő adatainak pontatlan megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése, ezért fokozottan ügyeljenek az adatok helyességére.

Az e-mailben történő rendelés-visszaigazolás a rendelés leadásától számított maximum 48 órán belül meg kell érkeznie. Amennyiben rendeléséről nem kapott visszaigazolást, ellenőrizze postafiókjának telítettségét, vagy győződjön meg róla, hogy rendelését valóban elküldte. Rendelése a rendelés visszaigazolásától számít érvényesnek.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Ön a következő fizetési módok közül választhat:

  • Fizetés az áru átvételekor (utánvét)
  • Fizetés banki előre utalással

Amennyiben “Előre utalást” választott, az utalás teljesítésére 5 munkanapja van a megrendelés leadásától számítva és ha ez megtörtént, akkor kezdjük meg a rendelés feldolgozását. Amennyiben 5 munkanap alatt nem történik meg az utalás, akkor töröljük a megrendelést.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Amennyiben utánvétes fizetést választott, a megrendelt terméket és a szállítási költséget a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie.

A számlát a csomagban fogjuk küldeni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítással kapcsolatos információk

Webshopunk megrendeléseit a DPD futárszolgálata teljesíti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, a csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi (avagy napközbeni tartózkodási helyet) címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A szállítási díj 1200.- Ft utánvételesen.

Jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak (ha utánvétes fizetést választott)!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag (illetve az újbóli kiszállítási díj) ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Panaszügyintézés

Az Ügyfél az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait:

Központi cím: 4100, Berettyóújfalu, Radnóti u. 12.
Telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon: 9-17-ig,
Telefonszám: +36-30-460-73-61
E-mail cím: info@pethouse.hu

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja és amennyiben a panasz jellege azt megengedi, szükség szerint orvosolja. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

A Szolgáltató köteles az írásbeli panaszt, beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálni, érdemben megválaszolni, és a válasz Ügyfélhez való eljuttatásáról gondoskodni. Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, köteles az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában az álláspontját megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig meg őrizni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Az Ügyfél számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva, amennyiben Szolgáltató és Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik:

– Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató telephelyén elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

– Panasztétel a Fogyasztóvédelmi Hatóságoknál. Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. A panasz elbírálását követően a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a hatóság dönt.

– Békéltető Testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Az Ügyfél az online adásvételi szerződéssel összefüggő jogvita esetében elektronikusan is tudja érvényesíteni jogait az online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a következő ODR linken (Online vitarendezési platform) elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím:1253 Budapest, Pf.:10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Központi telefonszám: +36 1 488 2186

Fax: +36 1 488 2131

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Termékszavatosság

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (fogyasztó). A termék (ingó dolog) hibája esetén Ön, amennyiben fogyasztónak minősül – választása szerint – a 0. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ön a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (dr. Hudák Viktória e.v.) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó (dr. Hudák Viktória e.v.) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (dr. Hudák Viktória e.v.) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Kellékszavatosság

Ön dr. Hudák Viktória e.v. hibás teljesítése esetén a dr. Hudák Viktória e.v.-al szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Ön érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy dr. Hudák Viktória e.v. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát dr. Hudák Viktória e.v. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet (pl. kijavítás helyett kicserélést kérhet), az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra dr. Hudák Viktória e.v. adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni dr. Hudák Viktória e.v.-al.

Ön közvetlenül a dr. Hudák Viktória e.v.-al szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a dr. Hudák Viktória e.v.-tól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben dr. Hudák Viktória e.v. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben dr. Hudák Viktória e.v. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Garancia

A dr. Hudák Viktória e.v. által üzemeltetett webáruház szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a vásárló választása szerint árengedményt kaphat vagy elállhat a vásárlástól.

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Hibásan teljesített rendelés:

Hibásan teljesített megrendelés esetén (árucsere) a hibásan leszállított termék visszaküldésének költsége a dr. Hudák Viktóriát terheli. A hibásan leszállított termék reklamációjára az átvételt követő 24 órán belül van lehetőség, és annak visszaszállítási költségének megtérítésére a webáruház üzemeltetőjének 30 nap áll a rendelkezésére, amennyiben a vevő visszajuttatta a terméket. A visszajuttatott terméknek tartalmaznia kell a termék csomagolását, rajta a futárszolgálat címkéjével, illetve egy számlamásolatot. A hibás teljesítést jelezni kell e-mailben az ügyfélszolgálatnak, a termék pontos megnevezésével és a számlaszámra való hivatkozással. A megrendelt terméket átvételkor ellenőrizni kell, amennyiben sérülten érkezett, azt azonnal jelezni kell a dr. Hudák Viktória felé e-mailben. Amennyiben az áru szállítási sérült, a csomagolása sérült, abban az esetben a futárral kárjegyzőkönyvet kell felvetetni. Sérülten érkező árú reklamációjára az átvételt követő 24 órán belül van lehetőség!

Elállási jog

Ön elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.
Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén szerződéskötéskor.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
Elállás esetén önnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közléstől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia.
Ön elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja, továbbá Ön az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől és a szerződéstől, az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, ezért arra kérnénk, hogy a termék átvételét igazoló papírokat gondosan őrizze meg a későbbi félreértések elkerülése érdekében! Elállási jogának gyakorlása esetén dr. Hudák Viktória e.v. köteles az Ön által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni, beleértve a szállítási költséget is. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön, azaz a vásárló viseli. Ha Ön kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, dr. Hudák Viktória e.v. nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A vásárlót (Önt) ezen felül egyéb költség nem terheli. Dr. Hudák Viktória e.v. azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ezen kívül dr. Hudák Viktória e.v. felelős a szállítás során keletkező károkért egészen addig, amíg a vásárló (Ön) a terméket át nem vette. Amennyiben dr. Hudák Viktória e.v. a Vevő részére nem küldi meg a törvényben előírt írásbeli megerősítést, úgy az utólag megküldött írásbeli megerősítés kézhezvételétől számított 14 naptári nap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított 12 hónapig gyakorolhatja az elállás jogát.

Írásban történő elállás esetén a vevőnek elegendő az elállási nyilatkozatát, igazolható módon, 14 naptári napon belül feladni mely feladásnak a költsége önt, azaz a vevőt terheli, ami után a visszavásárlási garancia a fentebb leírtak alapján érvényesíthető.

Vásárlási szándékától – indoklás és egyéb költség, kötelezettség nélkül – rendelése feldolgozási folyamata során is elállhat. Amennyiben a termék szállításra át lett adva a kiszállítónak, dr. Hudák Viktória e.v. részéről a feldolgozás megtörtént, melyről minden esetben email értesítőt kap. A termék (termékek) átvételének időpontjától az alább olvasható módok egyikével gyakorolhatja elállási szándékát! Segítségért forduljon vevőszolgálatunkhoz.

Elállási jogát mikor nem gyakorolhatja:
Eltérő megállapodása hiányában Ön nem gyakorolhatja az elállási jogot, amennyiben olyan terméket vásárolt amely az Ön „fogyasztó” személyéhez kötött, illetve amelyet az Ön a (fogyasztó) utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Illetve romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A kormányrendeletben foglaltaktól, adott esetben csak a Vevő javára térhetünk el.

Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, telefonon, elektronikus levélben vagy online kitölthető űrlapunk segítségével, illetve személyesen!

Ügyfélszolgálat:
Cím: 4100, Berettyóújfalu, Kossuth u. 68.
Telefonszám: +36-30-460-73-61
Email cím: info@pethouse.hu
Web áruház: www.pethouse.hu

Online elállási nyilatkozat: Kérem kattintson ide!

Postai úton, írásban történő jelzés: dr. Hudák Viktória 4100, Berettyóújfalu, Kossuth u. 68. címre küldött elállási nyilatkozatát a postára adás időpontjától vesszük figyelembe. A levélnek tartalmaznia kell az ön rendelése folyamán megadott nevét, rendelési számát, illetve az átvétel időpontját igazoló dokumentum fénymásolatát, továbbá a teljes összeg visszafizetésének módját! (utalás, postai csekk). Ajánljuk az alábbi adatok feltüntetését is, melytől természetesen az ön döntése alapján eltérhet. ( Telefonszám, pontos cím, rendelésének azonosítója, bankszámla szám, melyre a visszautalást kéri) Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel elállási szándékát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

Telefonon történő jelzés: A +36-30-460-73-61 telefonszámon történő elállási szándékát a telefonon történő jelzés időpontjától számoljuk. Telefonos jelzése során kérjük jelezze munkatársunk felé elállási szándékát, illetve kérjen visszahívást az adatok egyeztetése végett. Erre azért van szükség mert az üzletben lévő munkatársak nem mindig tudnak önnek egyértelmű választ adni az elálláshoz szükséges adatokról! Amennyiben megadja elérhetőségét, a lehetőségeinkhez képest minél hamarabb felveszi önnel a kapcsolatot az adott szakkollégánk! Persze Ön ettől eltérhet, és az adott kollégának is jelezheti elállási szándékát az alábbi adatok megadásával: Az Ön neve, rendelésének azonosítója, utalásos visszafizetés esetén a bankszámla száma, postai visszafizetés esetén a pontos címe. Ugyanakkor postai úton el kell juttatnia címünkre a termék átvételének időpontját igazoló dokumentum másolatát, melyet megtehet elektronikus levélben küldött mellékleteként is!

Elektronikus levélben történő jelzés: Elállási szándékát az info@pethouse.hu e-mail címünkre küldheti, melyet a beérkezés időpontjától vesszünk figyelembe! Az elektronikus levél amennyiben lehet tartalmazza az Ön nevét, a rendelésének azonosítóját, a termék átvételének időpontját igazoló dokumentum másolatát mellékletként, illetve a teljes összeg visszafizetésének módját! (utalás, postai csekk) Utalás esetén az ön bankszámla számát! Postai csekk esetén a pontos címét!

Személyes elállási szándék jelzése: Személyes elállási szándékát dr. Hudák Viktória e.v. 4100, Berettyóújfalu, Kossuth u. 68. alatt is érvényesítheti. Kérjük nyitvatartási időben ( Hétfőtől-Péntekig 09:00-18:00-ig, Szombaton 09:00-11:00-ig) a vásárolt termékkel, illetve az átvétel időpontját igazoló dokumentummal fáradjon be üzletünkbe, ahol kollégáink az adatok egyeztetése után Önnek készpénzben visszafizetik a teljes összeget!

Termék visszajuttatása: Ön köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve dr. Hudák Viktória e.v.-nak vagy dr. Hudák Viktória e.v. által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha dr. Hudák Viktória e.v. vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha ön mint fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen juttassa vissza a cégünk címére. Dr. Hudák Viktória e.v. 4100, Berettyóújfalu, Kossuth u. 68. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót (Önt) terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! A visszaszolgáltatás pontos költségeit sajnos nem áll módunkban megadni, hisz ez függ az Ön által igénybe vett szolgáltatótól, a termék terjedelmétől, és annak súlyától is! Általánosságban azonban elmondható, hogy a visszaszállítás költsége átlagosan 500 – 3000 Forint között alakul! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetnie. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Visszafizetés: Az elállási nyilatkozat megtételét követő 14 naptári napon belül feltéve, hogy visszaküldte a vevő az árut a pethouse.hu üzemeltetője dr. Hudák Viktória e.v.-nak, a Vásárló által megadott bankszámla számra, vagy postai címére visszatéríti a termék teljes, szállítási költséget is bele foglaló összegét. Személyes elállás esetén az üzletben, készpénzben történik a visszafizetés!

Adatkezelés

A webáruház használata során dr. Hudák Viktória részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben dr. Hudák Viktória alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Noteltrade Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Noteltrade Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@pethouse.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja dr. Hudák Viktória által üzemeltett Pethouse webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide: ÁSZF

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.