Kérdése van egy termékről?

Hívjon bátran: +36 30 460 73 61

Vagy írjon e-mailt: info@pethouse.hu

Tudnivalók a vásárlásról

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A www.pethouse.hu webáruházban kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók: Kutyáknak, Macskáknak, Haszonállatoknak, Egzotikus állatoknak, Bulldog tenyésztés. A megjelenített termékek futárszolgálattal házhoz szállítással rendelhetők meg.

Személyes átvételre egyenlőre nincs lehetőség

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, tehát minden esetben bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A Webáruház tartalmának jelentős része elérhető bárki számára, regisztráció nélkül és a vásárlásnak sem feltétele az érvényes regisztráció. Amennyiben regisztrál, legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítania és bejelentkeznie a regisztrációkor megadott e-mail címmel vagy felhasználónevével.

Új regisztráció csak új e-mailcím megadásával fogad el a rendszerünk.

A regisztrációkor megadott felhasználónév nem változtatható meg a későbbiekben. A legközelebbi bejelentkezésekkor vagy a felhasználónevét vagy a regisztrációkor megadott e-mailcímét és a jelszót kéri a rendszerünk. Ha elfelejtette jelszavát, új jelszót kérhet.

A bejelentkezés után vagy az adataim menüpontban vagy a pénztárban lehetősége van az adott rendeléshez kapcsolódóan megváltoztatni mind a szállítási, mind a számlázási címét, telefonszámát és nevét is, illetve a pénztárnál másik (a regisztrációnál megadottól eltérő) e-mailcímet is adhat meg, ahová a rendelés visszaigazolást kéri.

A legközelebbi bejelentkezésnél az utolsó belépéskor vagy rendeléskor megadott vagy megváltoztatott adatai lesznek az alapadatok, melyeket a rendszer a pénztár oldalon az új rendeléséhez rendel (tehát a regisztrációkor megadott adatai – e-mailcím, telefonszám, szállítási és számlázási cím és név – mindig az utolsó módosítással felülíródnak és azok lesznek az alapértelmezettek. Kérjük, hogy ezért minden esetben a pénztárnál ellenőrizze az adatait.

A megrendelések feldolgozása

A www.pethouse.hu webáruházában leadott rendeléséről azonnal egy automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt kap.

A megrendelések feldolgozása (azaz előkészítése és átadása a futárnak) munkanapokon történik 15 óráig.

A visszaigazoló levél megküldésén kívül csak abban az esetben vesszük fel Önnel a kapcsolatot, ha a megrendelt termékből nincs készletünk és ezért csak később tudjuk a rendelést teljesíteni, vagy ha a szállítási és számlázási adatait szükséges egyeztetnünk.

Amennyiben házhoz szállítást kért, amint feldolgoztuk a rendelést és átadtuk a futárcégnek, erről e-mailben értesítjük (leghamarabb a rendelés leadásának és visszaigazolásunk napján, legfeljebb 2-4 munkanapon belül). A futárcég az átadott csomagokat 1-2 munkanapon belül kézbesíti (azaz leghamarabb a csomag futár részére történő átadását követő munkanapon).

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Részben történő teljesítés esetén a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Rendelés Menete


Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket vagy termékeket és helyezze azokat a kosárba.

Kattintson a “Pénztár” menüpontra, és ott adja meg adatait a rendelés leadásához.

Amennyiben “Előre utalást” választott, úgy kérjük fizesse be számlánkra a rendelés összegét.

Rendelését a feladástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez is kapja!

Rendelés menetének bővebb leírása

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Kosár frissítése” gombot.

Nyomja meg a „Folytatás a pénztárhoz” gombot. A pénztárban láthatja a megrendelését, itt válassza ki a szállítási/fizetési módot, majd adja meg a szállítási és számlázási adatokat, illetve a fiók létrehozásához szükséges adatokat.

Amennyiben már korábban regisztrálta magát vagy vásárolt nálunk, akkor adja meg a belépési adatokat. Így be tud lépni, s ekkor a számlázási és szállítási adatait rendszerünk automatikusan felhozza. Mindig az utoljára megadott adatokat hozza fel a rendszer, tehát azokat, amelyeket utolsó megrendelése alkalmával írt be vagy amelyeket legutóbbi alkalommal az Adataim menüpontban esetleg módosított. Ezért kérjük, hogy minden esetben gondosan ellenőrizze ezeket az adatokat, mielőtt elküldi a rendelést.

A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges. *

Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: speciális igényt a szállítással kapcsolatban, stb.)

E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A pénztárnál megadott e-mailcímre fogjuk az e-mailt küldeni. (Ez eltérhet a korábban a regisztrációnál megadott e-mail címétől.) A beérkezett megrendelésének elkészültéről és futárnak való átadásáról e-mailben értesítjük.

Külön csak abban az esetben értesítjük, ha nem tudjuk a legközelebbi alkalmas napon kiszolgálni a termékből készlethiány miatt vagy más okból.

Tájékoztatjuk vevőinket, hogy a megrendelő adatainak pontatlan megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése, ezért fokozottan ügyeljenek az adatok helyességére.

Az e-mailben történő rendelés-visszaigazolás a rendelés leadásától számított maximum 48 órán belül meg kell érkeznie. Amennyiben rendeléséről nem kapott visszaigazolást, ellenőrizze postafiókjának telítettségét, vagy győződjön meg róla, hogy rendelését valóban elküldte. Rendelése a rendelés visszaigazolásától számít érvényesnek.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Ön a következő fizetési módok közül választhat:

  • Fizetés az áru átvételekor (utánvét)
  • Fizetés banki előre utalással

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Amennyiben utánvétes fizetést választott, a megrendelt terméket és a szállítási költséget a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetnie.

A számlát a csomagban fogjuk küldeni. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítással kapcsolatos információk

Webshopunk megrendeléseit a DPD futárszolgálata teljesíti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, a csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül.

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi (avagy napközbeni tartózkodási helyet) címet megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok újbóli szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A szállítási díj 1200.- Ft utánvételesen.

Jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak (ha utánvétes fizetést választott)!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag (illetve az újbóli kiszállítási díj) ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia

Minden garanciális feltételt a Ptk. általános törvénykezése szabályoz. A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra ebben beleértve a törést és beázást is.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. A webáruházunkban kínált termékeknél ilyen esetek az alábbiak:

Gyorsan romló élelmiszerek vásárlása esetén

Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával!

Egyéb termékeknél kibontás után is élhet a vásárló az elállási joggal (14 munkanapon belül)! További részletek a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről 5§ olvashatóak.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát

a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt. (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére, lehetőleg saját oldalon belül!)

A törvény további részletei megtekintése itt: klikk!

Elállás jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően megtörténik a visszaküldött termék megvizsgálása. A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Noteltrade Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.